پاورپوینت گویش ( زیرگروه فرهنگی)
 
کارسوق 1/9
راهی آسان برای انتشار مطالب کارسوق

سلام دوستان ،

پاورپوینت بسیار زیبای مینای عزیز آماده دانلوده ، مثل گروه خوراک ، این پاورپوینت هم نیازی به اصلاح نداشت

تا الان 3 تا پاورپوینت خوب داشتیم ، ببینم بقیه چی کار میکنن؟

برای دانلود پاورپوینت مینا به ادامه مطلب مراجعه کنید:

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

برای رفتن به ادامه مطلب لطفا رمز را وارد نمایید:


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت19:06---28 آبان 1392
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم ;)


نازلی
ساعت20:34---24 آبان 1392
من خودم قبل از این که پاور مینا تو وبلاگ گذاشته بشه چکش کردم می دونم چه قدر عالیه فقط گفتم این جاهم محض اطلاع دیگران ذکر کنم مینا جان عالی بود موفق باشی

نازلی
ساعت16:48---24 آبان 1392
ببخشیدا ولی گویش زیر گروه فرهنگیه نه طبیعی
پاسخ: ببخشید از بس پای کامپیوتر نشستم دیگه دارم چرت و پرت مینویسم الان درستش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 24 آبان 1392برچسب:پاورپوینت,گویش,فارس, :: 16:21
diba/nazli

آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارسوق 1/9 و آدرس karsough.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 157
بازدید کل : 30103
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1